دومین بازی مجیدی در الغرافه Ùˆ نبردن این تیم

دومین بازی مجیدی در الغرافه و نبردن این تیم




 

 


دومین بازی مجیدی در الغرافه و نبردن این تیم


تاریخ : دوشنبه ،
19 دی 1390

هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر قطر با تساوي الغرافه و العربي مقابل حريفانشان به پايان رسيد.


شب گذشته و از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر قطر 3 دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار الغرافه در دومین حضور فرهاد مجیدی با شماره 70 در خانه السد، آخرین قهرمان آسیا بدون گل متوقف شد تا همچنان زرد و آبی‌پوشان الغرافه روی نوار ناکامی قدم بردارند.

الغرافه با این تساوی با 12 امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد و السد نیز با 17 امتیاز تا رده دوم بالا رفت.
الغرافه، حریف پرسپولیس در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا در اولین حضور فرهاد مجیدی مقابل ام‌صلال تن به شکست یک بر صفر داده بود.

در دیگر دیدار شب گذشته العربی دیگر تیم آسیایی لیگ قطر در حالی در خانه القطر 3 بر 3 متوقف شد که در این دیدار هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش ایرانی العربی با بازوبند کاپیتانی وظیفه هدایت بازیکنان این تیم را برعهده داشت.

العربی که پس از شکست هفته گذشته مقابل الجیش مربی برزیلی خود را برکنار کرد با این تساوی با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.
همچنین در تنها دیدار باقی مانده هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر الجیش مانند هفته گذشته به یک پیروزی پرگل رسید و این بار با برتری 4 بر صفر مقابل الوکره تا رده چهارم صعود کرد.

*جدول رده‌بندی لیگ برتر قطر:
1-لخویا 22 امتیاز
2-السد 17 امتیاز؛ یک بازی کمتر
3-القطر 17 امتیاز
4-الجیش 16 امتیاز
5-الریان 16 امتیاز
6-الوکره 16 امتیاز
7-الخور 14 امتیاز
8-الغرافه 12 امتیاز
9-الاهلی 12 امتیاز
10-الخراتیات 10 امتیاز
11-العربی 10 امتیاز؛ یک بازی کمتر
12-ام‌صلال 8 امتیاز


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل